عاشقان کریس رونالدو

عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

ژابي آلونسو شنبه شب ستاره تيم ملي اسپانيا دربازي با فرانسه بود . او در ابتدا با بهره گيري از پاس طلايي جوردي آلبا، اولين گل ماتادورها در اين بازي را به ثمر رساند و بعد هم با مبدل کردن يک ضربه پنالتي به گل، صعود تيمش به مرحله نيمه نهايي يورو2012 را قطعي کرد.

دو گل آلونسو نه تنها اسپانيا را به مرحله نيمه نهايي يورو رساند، بلکه باعث شد تا اسم رئال مادريد درروزهاي داغ رقابتهاي ملي دوباره برسرزبان ها بيفتد. دو گل الونسو در اين بازي، ششمين و هفتمين گلي بود که يکي از بازيکنان رئال در جريان رقابتهاي يورو2012 به ثمر رسانده و بدين ترتيب باشگاه مادريدي، پرگل ترين تيم باشگاهي اي است که بازيکنانش را در رقابتهاي يورو مي بينند.

تا قبل از برگزاري ديدار دو تيم اسپانيا و فرانسه اين عنوان، در اختيار باشگاه وولفسبورگ بود که به لطف درخشش بازيکنان اين تيم درمرحله گروهي رقابتهاي يورو2012، پرگل ترين تيم باشگاهي يورو بود. البته اين بازيکنان همگي با تيم هاي ملي کشورشان، از گردونه رقابتهاي يورو خارج شده اند: يراچک، بازيکن جمهوري چک با دو گل، و ماندزوکيچ از کرواسي با سه گل، نام وولفسبورگ را به عنوان پرگل ترين تيم باشگاهي يورو مطرح کرده بودند. اما با گلزني سامي خديرا، کريستيانو رونالدو و ژابي الونسو در مرحله يک چهارم نهايي يورو، ورق به نفع رئال مادريد برگشت.

کريس رونالدو با وجود ناکامي در گلزني در دو ديدار ابتدايي پرتغال در رقابتهاي يورو، تا به اينجا 3 گل براي تيم ملي کشورش به ثمر رسانده؛ علاوه بر کريس، په په ديگر ستاره پرتغالي رئال مادريد هم در اين تورنمنت گلزني کرده.

از ساير بازيکنان رئالي حاضر در يورو که دراين رقابتها به گل رسيده اند، مي توان از سامي خديرا که دربازي با يونان براي المان گلزني کرد و همچنين ژابي آلونسو که شنبه شب دوبار دروازه فرانسه را باز نمود، ياد کرد.

فراموش نکنيد که کريم بنزما از جمله معدود مهاجمان حاضر دراين رقابتها بود که با وجودي که دراکثر دقايق بازيهاي تيمش در زمين حضور داشت، نتوانست گلزني کند و ناکام درگلزني، اوکراين و لهستان را ترک کرد.

بعد از رئال مادريد، تيمهاي بايرن مونيخ و منچسترسيتي ، 4 گلزن در رقابتهاي يورو داشتند. سه گل ماريو گومز درمرحله گروهي يورو2012 و يک گل از فيليپ لام درمرحله يک چهارم پاياني و در بازي آلمان مقابل يونان؛ باوارايي ها را 4 گله کرده و بازيکنان منچسترسيتي که در يورو به گل رسيدند هم داويد سيلوا، با گلي که وارد دروازه ايرلند نمود؛ يکي از گلزنان سيتي لقب گرفت. علاوه بر او ماريو بالوتلي با گلزني مقابل ايرلند هم ديگر بازيکن گلزن سيتي دراين رقابتها بود.

بارسلونايي ها تا به اينجاي رقابتها 2 گل زده اند که هردوي اين گلها توسط سسک فابرگاس و درمرحله گروهي يورو2012 مقابل ايتاليا و جمهوري ايرلند از راه رسيده.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ] [ 18:15 ] [ محمد بلالایی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 200
بازدید ماه : 372
بازدید کل : 106795
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -